|
|
|
|---|---|
|
Har en E61 (2010) som jag försöker få loss "locket" (stort) under handskfacket för att komma åt cigg-uttaget som sitter med en egen liten lucka. Har lossat tre Philipsskruvar (inte torx som det är på min E90:a) och har identifierat en hake upp mot handskfackets lucka. Ser ut att vara en till. Dessutom lossat en Philips nere vid mittkonsollen (vid fötterna) men jag får inte loss luckan och vill inte ta i mer än jag gör. Måste ha missat något. Det är del nummer 4 i diagrammet nedan jag försöker få loss: Länk Några tips? Har inte lyckats söka fram några gamla trådar om detta även om dom borde finnas. | |
| Ingen som har tips om detta? Ska jag lossa dom fyra skruvarna och skjuta locket framåt, eller ska några hakar lossas först? (Verkar sitta två eller tre hakar "baktill", alltsp mot passageraren.) | |
| Ta en plastkil och bänd kan sitta ganska bra på endel... | |
| Jag ska bända lossa den bakre delen som sedan fälls ned? På min E90:a fälls liksom alltihopa ned på samma sätt som luckan till handskfacket, men på E61:an får jag för mig att den kanske sitter med några hakar framtill? | |
|
Kolla in min sida: Länk //Lasse |
|
| Tack så mycket Lasse! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.