AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.153

BMW M3 competition Package -05

Visa användare
433
aousio
BMW 535D -09
Hej,
Någon som vet något om denna bil?
Länk

Mvh

M-Power
The Ultimate Driving Machine!
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Lambo dörrarna var ju en miss
NeZaN
Grymt fin i skicket. Förstår mig dock inte på folk som väljer den där groteska inredningen. Ser den mer och mer nuförtiden. Ser så fattig ut. Och Lambodörrarna är ju inte en hit precis.

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Hyfsat utgångspris. Just den CP modellen är ju lite ovanlig.

Lambodörrarna suger ju dock....

Undrar om det går att återställa?
På vilket sätt är inredningen grotesk?
Visa användare
433
aousio
BMW 535D -09
Gillar inte heller dörrarna, Varför efterlikna något fjolligt!

M-Power
NeZaN
GE, ok, groteskt var att ta i.

Jag har alltid avskytt Delskinn/tyg på stolar, och det ser ännu värre ut när dörrsidorna har den kombinationen också. Det ser snikigt ut och jag anser att en sån bil åtminstone ska ha en lite sportigare, typ Alcantarainredning istället.
Men jag kanske överdrev lite och ber om ursäkt ifall jag trampade någon på tårna!

/NeZaN

men det är ju alcantarainredning i den!

Visa användare
433
aousio
BMW 535D -09
Jag håller med dig NeZaN!
Helläder tycker jag snyggast. Inget tyg en prestanda bil som denna.

M-Power
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Jag tycker halvskinn kan vara helt okey, men mönstret på alcantarastolarna gillar jag inte.
Ser man till bilen i övrigt kan klädseln inte anses vara helt fel. Man sitter trots allt som i ett skruvstäd eftersom alcantaran erbjuder rejält mycket mer friktion än skinn. Med ZCP-paket och en i övrigt ganska skral utrustningslista luktar det trackday lång väg - tippar att det är Förarutveckling som första ägare, som brukligt på dessa bilar från MY05.

Imponerande även att man kan ruinera en bil med två gångjärn. Det slog verkligen helt fel och jag hoppas en eventuell Gud har sett till att ordningen kan återställas utan bestående men.
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Lambo dörrar är ju tufft... På en Lambo!!!

Hur tänker man när man gör så där?? Eller så tänker man inte!!

Niklas

Fransosen
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Minns när den var ute på blocket för något år sedan. Då hade den även blå lysrör på undersidan och någon ful vinge om jag inte missminner mig.
NeZaN
Phoenix M3, visste inte att det var alcantara. Isf hade dom gärna fått byta mönstret. vet att det är ett gammalt M-mönster, men kom igen! Rutigt?!

Svart delskinn och svart alcantara hade gått för min del. Det hade jag på TT:n och det var läckert.

/NeZaN

Nezan: Jo det är alcantara "a la pacman" :) Jag hade den inredningen i min förra M3, se länken:

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.