|
|
|
|---|---|
|
Hej och hå! Tänkte bara tipsa er om det är någon som är på jakt efter någon speciell del till Alpina B10 E39, att min f.d 4,6 Touring -99 sannolikt kommer att skrotas inom kort (sannolikt blir det Harrys skrot i Malmö som tar hand om den vilket innebär att den teoretiskt sett kan hamna på returbilen...). Annars håll utkik på bildelsbasen eller ring Harrys direkt. Motorn är i kanonskick och till råga på allt helt nyservad. Serviceboken ligger i bilen så begär att få med den! Lådan var också perfekt. Interiört är bilen mycket fin (komfortstolar, Alpinalister osv). Styrboxar osv helt OK. Blev påkörd av en idiot i skåpbil. Ingen allvarlig smäll, men tillräckligt för att förstöra lacken på fronten, hela vänstersidan av bilen samt alla fyra fälgar (två mot skåpbilen, två mot trotoarkanten jag prejades mot). Dyrt att laga = skåpbilsförarens försäkringsbolag löste in bilen. Kanske kan vara användbart om någon av er behöver delar, minns själv hur oerhört glad jag blev när jag hittade en styrbox till min förra B10 vars box var bränd. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Fasen vad tråkigt! När hände det? Alpina B8 Länk |
|
|
Drygt en månad sedan. Synd på en fin och ovanlig bil. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| grymmt tråkigt när sådant händer :( | |
| den enes död ....:-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.