|
|
|
|---|---|
|
Denna 740d har varit till salu ett tag. Den är svensksåld med 28k mil på mätaren, 10 ägare och ingen mätarställning hos Transportstyrelsen vid senaste besiktningen. Kanske mätaren bytts? Vågar man köpa med 28k på mätaren; om den nu stämmer. Vad är att se upp med? Vet någon på forumet något om just denna bilen? Eller har tips/råd om 740d. mvh, Sven Länk | |
|
Visst kan man få reda på mätarställningen på alla tidigare besiktningar? Då borde du kunna avgöra hur mycket som stämmer. Mvh |
|
|
Pixelfel i displayen som visar mätarställningen är ju ett vanligt fel hos E38/E39, det kan ju ha och göra med att Transportstyrelsen inte har någon notering av mätarställningen från senaste bes. Annars vet jag ingenting om bilen i annonsen, mer än att jag åker förbi firman varje dag och har sett den utanför ett par gånger. |
|
|
Ja, pixlarna brukar ju vara ett problem, men de går ju att laga alt. byta kombiinstrumentet. Får ta en tur dit endera dagen. Har svårt att låta bli även om det är en onödigt stor bil, men 7-serien är ju magnetisk. |
|
|
Äh storleken är helt perfekt :-) Försökte mig på att köra 3-serie men klarade inte många mil... Skoj runt stan och mindre turer men långturer var ju förskräckligt i mitt tycke. |
|
| Var där idag och skulle kolla på den, men den var såld. Lika bra det. Kollade på en inrökt 530d i Gamlestan i Gbg. Värdelöst med inrökta bilar och jag begriper inte hur man kan röka i bilen. De blir ju osäljbara till vettiga priser. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.