|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
6suryoye |
Har en 325 coupe-93 diamansvartmetallic, sänkt, motorsportfälgarna17"tum och tonade rutor...o så en riegerII vinge med bromsljus...skriv era kommentarer ifall ni tycker det passar eller inte. Vej ej om jag ska montera dit den..tjejer tycker det e fult grabbar tycker det e snyggt |
|
Har du en länk till bilden kanske? Vet tyvärr inte hur den ser ut... /Manray/ |
|
|
Tycker absolut inte att du ska montera dit den! Ska du ha en vinge tycker jag du ska satsa på en BMW orginalvinge typ M3 GT eller nåt... Det är min åsikt, men tycker du att det är snyggt så är det ju bara att sätta dit Rieger-vingen! Mvh Micke |
|
6suryoye |
Här e polarens ex bil den ser ut så Länk |
|
Håller med Micke80, ska vara BMW orginal vinge, typ GT. Rieger vingen é lite väl vulgo ! Nisse |
|
|
smaken är ju som baken, delad! |
|
|
Personligen tycker jag att E36-coupén är snyggast utan vinge. www.malte-racing.com |
|
|
håller med föregående talare, själv har jag sett till så att vingen på bilen blir bortmonterad! *Best Man Wins* |
|
|
Vill du att den ska hamna i "jag skall köpa vingar för pengarna"-galleriet? =)) /Manray/ |
|
|
Tjenare. Jag har kört min M3:a utan vinge ett bra tag och varit emot vingar. Dock så köpte min kompis sig en M3 med M-motorsportvinge (original) och jag började gilla den. Det slutade med att jag köpte mig en vinge också. =) Vet att du vill ha åsikter, men jag tycker faktiskt att du ska bestämma helst själv. Bilder på min bil med och utan vingevinge: Länk Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Oj. Lite stavfel: bestämma helt själv och utan vinge :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
6suryoye |
Mmm blir svår val, kanske väntar lite med att montera dit den |
|
Originalvingen äger - den andra ser ut som om den skulle passa hos Ronny & Ragge. Men smaken e ju som baken.... Joachim |
|
X. |
Som du själv sa: "tjejer tycker det e fult grabbar tycker det e snyggt"... Så då är ju frågan, vad vill du ragga upp? =) |
6suryoye |
E förlovad så jag gör hellre grabbarna avis än att impa på brudar |
|
Är det motorsport vingen som är 3 delad så att säga den är lägre i mitten... sitter original på vissa M3:or eller nåt... och en fråga vart kan man köpa Alpina grejeri sverige? typ frontar och stripes och grejer ? iof stripes kan man göra på en reklamfirma men front, fälgar etc. blir lite svårare att tillverka... är det BMW som gäller då som affär eller ? |
|
|
wrath: Jepps, motorsportvingen är "tredelad". BMW säljer Alpinadelar. Men när du får reda på vad en stipesats kostar, så kommer du ångra dig illa kvickt. :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Montera riegervingen! Brorsan har en sån på sin bil! Bild: Länk [ Turbo är nåt som biltillverkare tar till när de misslyckats med motorkonstruktionen ] - ///BMWPower |
|
|
Snygaste vingarna på en BMW är M-teknik.. de är vad jag tycker! ICQ:156184211 |
|
|
Det där var väll 2 st larviga/önodiga inlägg eller??? |
|
|
Hej! Tycker att det är fult med vinge på coupér, men smaken är som baken. PS. BMW är väl inget flygplan eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.