|
|
|
|---|---|
|
Här kommer dagens I-landsproblem. Köper man en bil som kostar över 400 tkr ny så känns det inte så premium om bagageutrymmet ser ut så här: Länk På en Skoda eller Dacia kunde jag köpt det, men att inte BMW har bemödat sig sätta dit "tyg" i hela bagaget känns rätt B. | |
mkk230 |
Vad ska man annars sätta skinnklädsel eller? |
| Vet inte om jag var otydlig men synlig plåt inne i bilen känns inte premium för mig. | |
|
Jag håller med... Så där mycket synlig plåt är inte 2011. *suck* /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
mkk230 |
Hur lång är du jaymz? Man ser inte ens det när man lägger in bagage |
|
På min gamla kvalitetsbil MB W123 är det velour på golvmattan. Formgjutna plastpaneler på sidorna och en helt plåtren lucka. Inte många premiumpoäng i dagens mått, men bilen kommer rulla när både min BMW och dagens står på skroten om den klarar sig utan olyckor ;) |
|
|
Frågan är väl om det är premium, inte hur lång jaymz är... Håller med, det känns inte premium! |
|
|
1,91 så fördelen med min längd är väl att jag som oftast slipper se eländet, samtidigt kan jag inte sluta förundras hur fan man tänkte när beslutet att spara in på en plastpanel/tygbit för 6,50:- fattades. Rent praktiskt skulle det faktiskt kunna vara så att något man lastar in i bagaget fastnar och i vajrarna för sätesfällningen och drar sönder något när man ska ta ut det ur bagaget. |
|
| Det där såg faktiskt riktigt illa ut. Hur ser du ut hos konkurrenterna (MB, Audi)? | |
| Ser konstigt ut, kan någon tagit bort eller glömt montera något? | |
| Varje kilo är sparade utsläpp och bränsle! om man kan lägga tid och pengar på att göra bultar till motorn i aluminium mm så är de där lättförtjänta kilon!! Dock känns de kanske inte helt premium :) | |
|
Det ser inte klokt ut. Men så kan man inte förvänta sig det där extra för ynkliga 400+ tKr. |
|
| Fuska där det inte syns, eller vad är det hantverkare brukar säga? :-) Det är väl samma på e39. | |
| I ärlighetens namn ser det inte bra ut, men hur ofta böjer man sig ner och kollar där under = inte ofta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.