|
|
|
|---|---|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Tänkte höra om det är någon som vet om det finns någon bluetooth mottagare som man kan "strema" musik genom och som har line-out så att jag kan koppla in den till mitt aux uttag i bilen?. Har en iPhone men vill helst undvika att köpa de svindyra interface´n som finns då jag inte tycker att dom uppfyller mina krav så då gör jag hellre en billigare lösning. Har 16:9 Navin i bilen, har även Bluetooth handsfree men det spelar väl ingen roll? Kravet är att slippa använda 3,5mm uttaget ovanpå iPhonen, antingen använda vanliga laddkabeln och på det viset få någon sorts line out, lr som sagt bluetooth. Wi-Fi lösningar är väl bara att glömma om man inte vill hamna i samma prisläge som ex, densions m.m. Ni som sitter med kluriga ideer, skriv ner dom. allt är gött att finna. |
|
Sonyericsson Bluetooth™-stereoheadset HBH-DS205 Sonyericsson Trådlöst hifi-headset MW600 detta borde vara vad du letar efter, det är så jag kör. Jag har ett MW600 som jag har kopplat in via aux i bilen och som är uppkopplat via bluetooth till min mobiltelefon. |
|
|
Denna funkar grymt bra! Belkin AirCast Auto Länk (testad med HTC Desire samt iPhone) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.