|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag beställde (och betalade i förskott) en i mitt tycke snygg lip till E60:n. Länk Detta gjorde jag den 7 mars. Inget lip har kommit... Jag har ringt och lämnat meddelande, lämnat meddelande via deras hemsida, försökt faxa, men inget svar eller besked överhuvudtaget. Senast undrade jag om polisanmälan var nödvändig men inte ens det gav resultat. Har någon fått kontakt med dem? | |
|
Har inte haft med dem att göra, men det verkar vara lite suspekt: Länk Länk |
|
|
Shit, va träligt! Hoppas det fixar sig...själv tänkte jag handla lite på träffen hos Schmiedmann på lördag! Ses vi där kanske? /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
e30cabbe Jo, surt är det, hoppas att någon vet hur man får kontakt med KS-carstyling. Ett besked borde de kunna ge iaf. Blåögt av mig så här i efterskott, men man tror ju inte det värsta om folk..... Schmiedmanns träff låter ju trevligt, får se om tiden räcker till på lördag. |
|
| Tjenare läste inlägget om kc och de är bara att beklaga, beställde exakt samma lipp, 2mänader senare hade jag fortfarande inte fått nått, inte en förklaring när varan kommer,inte om den är restnot. kontaktade stället med ett relativt sansat mail om att jag inte var intresserad längre samt att infon från dom var extremt dålig. jag hade inte betalat i förskott som tur var. hoppas de löser sig | |
|
D13 Tur att du var smartare än jag var och inte betalade. Nej, nåt är på tok med den firman... Har någon testat att kontakta polisen i liknande fall? Undrar om dom har resurser att besöka sådana tjuvar....... |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
beställde dimljus därifrån, betalade i förskott. var inga som helst problem. men det var iofs 1,5 år sedan |
|
Idag fick jag faktiskt ett mail från KS-Carstyling. De bad om ursäkt för att jag inte fått min spoiler. Pga av olycksfall har ägaren varit borta i 5 veckor, därav förseningen. De lovar att jag ska få materialet under nästa vecka. Lovande.... |
|
|
Finns det bara 1 anställd som också är ägare på det företaget? Dom kallar sig KS-Carstyling Team.. och med det utbudet tror jag inte han är ensam.. Verkar som rent skitsnack att hela företaget stannar för att 1 kille är bortrest. Verkligen oseriöst.. ännu oseriösare att inte skriva ut sånt på websidans förstasida när ett företag ska stänga ner i 5 veckor.. |
|
|
Inte imponerande. Samir skrev att " - han som skulle byta mig kunde inte svara på flera frågor av kunder så lag han av bara" |
|
|
Hej ! Kan ni svara om man gör en polisanmälan då har man chans att få varan eller pangarna tillbaka ? Jag hade bestäld en bakkjol hos KS-Carstyling. (betalade i förskott) Ingen svar via internet sida , email fungerar inte , telefon svarar inte ((((( |
|
|
kolesja Jag har polisanmält nu, avvaktar besked. Om Lagen jagar honom så kanske han betalar. Gör en polisanmälan så finns det bättre chans för oss båda. |
|
|
PWtec hade du inte fått varan ? |
|
|
Har för mig att Peter beställde en från Tyskland istället. Och fortfarande spänt väntar på återbetalning. Eller? /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Jag skickade ett medelande att jag ska anmäla . Han ringde upp och sade att jag ska få min varan nästa vecka . Så ...hoppas jag... | |
|
kolesja Det kom aldrig ngn lip så jag beställde en från Tyskland- kom snabbt. Det enda jag fått från KS-Carstyling är ursäkt, bortförklaringar, löften om pengar i retur "GARANTERAT". Men det kommer aldrig några pengar.... |
|
|
Hej ! Jag hade inte fått varan . Hans telefon är stängt för inkommande samtal . Jag ringde till polisen och görde en polisanmäl. så..... vi ska se blir det någonting eller inte pwtek hade du ringt till polisen ? hur går med din anmäl ? |
|
| Jag har polisanmält, nu hoppas jag att de gör ngt snart. | |
| det vet jag ( att du är anmält ) men sen då ? hade du ringt ? vad säger polisen ? De sade mig att jag kan ringa om en vecka . | |
|
Ok,Polisen skickade meddelande om att utredningen var nedlagd. Jag ringde upp handhavande polis och frågade om han kunde ringa upp Carstyling. Polisen skulle kolla med kollega i trakten där Carstyling håller till. S Sedan har jag inte hört något. Inte konstigt att en del anlitar HA och liknande.... |
|
|
Goda nyheter- pengarna har kommit!! Jag har envist mailat påminnelser under nästan 2 år. Nu senast ett mail i stilen: "Ett nytt år- med möjlighet att göra rätt för sig // PW" Skönt att det löste sig till sist. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.