AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.096

Nya Audi A6, snygg, men hur tänkte designern med bakpartiet?

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Audi har lyckats med nästan allt med nya A6:an, jag tycker till och med blinkerersfunktionen med ledljus är en kul-grej men hur tänkte desigern när han ritade bakpartiet på bilen, särskilt baklyktorna!

Film med nya A6:an.
Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Länken verkar inte fungera, skicka med ny länk, längts ned i länken finns samma videoklipp.
Länk
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Jag tycker den ser bra ut även bakifrån. Det är snyggare på irl. Men jag kan kanske tycka att kanten som går under under lycktorna är väl markant och sticker ut lite för långt.
"Valken" som hänger över nummerplåten var inget vidare, men annars så verkar det vara en riktigt fin bil
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Jag tycker den ser ut som en helt vanlig Skogaholmslimpa med klarlack, alt enligt standardmall 1A. Definitionen på tråkig. Nya Golf är nästan mer spännande..!

Skulle man se skillnad på denna och t.ex. en A4 ~2005 när man kör om den på motorvägen?
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Alla som har något som helst bilintresse lär inte ha några problem med att se skillnaden. Men jag tror ärligt att en som inte vet eller är intresserad av bilar inte ser skillnaden vid en snabb blick.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Den där "valken" som dd88 beskrev så bra förstör allt. Synd på en annars så fin bil.
LI
75
LIVINL0UD
BMW 120i M-Sport - 2009
Tycker att nya A6:an är grymt snygg rakt igenom men smaken är som baken.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Visst är den snygg, men valken bak är inte så snygg. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.