|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Fick problem efter att jag monterat tillbaks stereon i E39:an. Det klickar till i bandaren när man slår på tändningen, så det verkar vara nån sorts "kontakt" iallafall... Och ström i kablaget finns det. Säkringarna är hela.... Men MID-panelen är stendöd...? INte ens klockan, eller nånting lyser. Så nu undrar jag ju var felet sitter? Har MID-panelen packat ihop, eller är det stereon? Är det nån som vet om MID-panelen lyser om man har stereon urkopplad? Alltså om man bara har kontakten till MID-panelen i... Min är stendöd då iallafall? Hjälp!!! // /Tommy Power | |
|
Hej, det hände mig en gång, det visade sig att kontakten inte satt i riktigt! ta loss kontakten, och se till att den sitter djupt ner. |
|
|
Hmmm.. Kontakten sitter väl i om låsbygeln har snäppt fast? Eller kan den hamna fel? Vad hade hänt för dig? Funkar MID-panelen utan stereo? Nån som vet? // /Tommy Power |
|
|
FIXAT!!! Tack! Det var kontakten som sitter i MID-panelen, som skulle i längre... Låsbygeln skulle visst inte bra långt innan man fällde över den... Nu funkar allt! Dock lite låg nivå på lågnivån... /// |
|
| Kul att det fungerade! Precis samma fel som jag hadde. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.