|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Ni som är medlemmar i BMWCS, tjänar man på medlemskapet? Tänker främst på rabatter och dyl, ska in på en Insp. 2 strax och Novation ger 5-10% rabatt på reservdelar om man är medlem. Tjänar man in 500 lappen på årsbasis? Vilka andra fördelar har ni nyttjat? Tack! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är först och främst inte ekonomiskt relaterat att vara medlem i BMW CS, utan kamratskap, vänner och en BMW/bil intressen som är grejen. De rabattprocent man kan få får man se som "grädde på moset" ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Jag ser på det precis som Hasso. ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
| Även jag ser på det med samma inställning som Hasso, men faktum är att jag även räknar hem det ekonomiskt. Det senare hänger ihop med rabatten på försäkringen vilket är den enda rabatt jag nyttjar. | |
NeZaN |
Klart man kan tjäna in årsavgiften i bara rabatter. Du tjänar ju ganska mycket bara på Olja, tändstift, filter osv. Lätt över 500:- då. Men sen är det ju som Hasso säger och man ska ju inte bli medlem enbart för att utnyttja rabatter. Även jag är medlem /NeZaN |
| Håller med Hasso. | |
|
Köp ab Competition Package fälgar, 10% rabatt, ja det tjänade man på :) Länk |
|
|
Så får man ju åtta najs tidningar /år oxå! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag är INTE medlem för att spara pengar men rabatten på försäkringen brukar betala mitt medlemskap. Johan S NS 8.29 |
|
| 2 gånger om året, under totalt 2 veckor, är det även 20% på allt du beställer. | |
| Håller med Hasso till fullo!! Men visst är det ekonomiskt fördelaktigt.. Det ser jag dock som Bonus. | |
| Håller med Hasso, finns bara fördelar med medlemskapet. | |
|
Förutom 10% rabatt på BMW originalförsäkring, så har du även bilen försäkrad under BMW SC banträffar, se lathund Länk |
|
zcooter |
Imorgon är det klubbkväll på Förenade bil, Malmö 40% på olja och 20 på övrig sortiment.......Om man är BMW CS medlem då alltså |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.