|
|
|
|---|---|
Njuren |
Jag har gjort ett val, får tjänstebil snart och äger idagsläget 2 st privata bilar. BMWn samt en Golf och kids börjar bli aktuellt men en måste bil bort. Rent praktiskt står goffen way högre som andra bil/frugans bil då jag beställt en V70 men idag kom beslutet: Golfen rycker!! Hon får packa coupen med anpassad barnvagn på sina espressofikor för min BMW ska stanna kvar! Känns sjukt skönt! Var tvungen att dela med mig bara :) God kväll |
|
Yes, coupén rymmer ändå förvånansvärt mycket, har själv hela vindsurfingutrustningen inne i bilen, inklusive brädan!!! Surf Or Die!!! |
|
|
ja säger som så här ja... bakåtvänd barnstol bak i en e46 ci e helt kass! provade detta för skoj skull nu i vintras å för mej duger de inte ens som krislösning. prova gärna att ta dej in i baksätet med en 10kg säck potatis som du är väldigt rädd om på en trång parkeringsplats. be sedan din fru göra samma manöver. möjligen fungerar den som barnbil med urkopplad airbag i framsätet. hade ja varit i dina kläder hade ja sålt båda 2 å köpt en annan bmw med fler dörrar! :-) |
|
| grattis hehe | |
|
Det blir helt klart tajt kan jag lova dig. Men koppla ur airbagen fram så löser det sig fint ändå ;) Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Är ni 3 som åker,åker ni ju Volvon. Är det frugan å barnet så spelar det inte så stor roll om det är coupe lr sedan om barnet sitter fram. Är det du själv som ska glida runt så är det ju mycket trevligare att åka en BMW-coupe. Jag tycker att det är bra val du gjort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.