|
|
|
|---|---|
|
sugen på denna till min bil den ha ju allt!? Är det någon som testat och vad är era erfarenheter? Har hört nått om backsensorn ljudet går inte att justera och den är hög som fan?! | |
| Jag har den i min bil nu! Sensorljudet är inte o leka med :) tinitus varje gång man lägger i backen. Men lösningen för mig var att jag drog ut säkring nr 7 (pdc) så nu är den helt tyst! Ljude i dynavin är klart mkt bättre än original huvudenhet (proffesional) så jag är nöjd. Sen så har den ganska mkt funktioner som org navin inte har :) Köp! | |
| 3MW vart köpte du din Dynavin? och har du några bilder som du kan ladda upp och visa hur din bmw ser ut nu med Dynavin? =) | |
|
3MV, tack för infon :) Låter så konstigt att man inte har fått till ljudet på backsensorn en så enkel sak i det stora hela på nått sätt!? Min fundering är om du har varit i kontakt med Dynavin om detta problem? Måste vara en enkel för dom att få till denna funktion... |
|
| Den är köpt från schmiedmann, och nej jag har inte varit i kontakt med dynavin. Har däremot sökt på dynavin forumet utan att hitta nåt så jag har gett upp :) bilder lägger jag upp ikväll på garaget.org/Pitstop | |
| Försvinner övriga knappar? Tänker på nedersta raden med bla stolsvärmen. | |
|
En länk Länk |
|
| Har oxo googlat i massor och hittar inte så mkt info om ljudet på backsensorn däremot att "gong" ljudet försvinner? Är det så 3MV? | |
| Ja tyvärr gong ljudet försvinner. Och gällande Pdc så tycker jag att man gör klart med sig själv att antingen leva med tinitus eller leva utan Pdc innan man köper för de valen är nåt du MÅSTE ta ställning till. Men o andra sidan så kan man inte få allt ;) | |
|
Kollar också på denna lösning, på E90post.com länken nämner de något om att BMW SW uppgraderingar inte längre går att göra. Någon som har kommentar om detta? /Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.