|
|
|
|---|---|
| Har en en e39 touring med bussines radio och undrar om hifis original baslåda funkar på min utan större konstigheter ? | |
| Kan inte svara på din fråga, men avråder dig från att ens värdera att skaffa originallådan. Sunkigare bas får man leta efter, tror den kommer från en klockradio. | |
| okej då ska man då leta efter en erftermarknads låda istället tack för hjälpen | |
|
Jag hade Biltemas platta subbas i min förra 523:a. Den stoppade jag in på samma plats som originalbasen, ovanför batteriet. Den lät helt ok tycker jag. Överraskande bra för priset till och med.... I nuvarande bilen sitter en originalbas, och den låter också rätt bra, fast lite mer diskret än Biltemabasen. Klenare bas alltså, men inte katastrofalt illa... Jag håller alltså inte med Lus riktigt, klockradio lät det i min förra bil utan subbas, men den här låter i alla fall hyfsat. Så pass bra att jag inte funderar på att byta ut nånting. |
|
| okej någon som vet om den funkar ihop med bussines stereo ? | |
| Ärligt talat, baslådan original är knappt värd att få kallas baslåda. Jag har stora ljudsystemet i min E39 touring och enda stället det låter ok är i bakluckan! Sämst... kan inte hålla med dig Peter men vissa är kräsnare än andra på mängden bas... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.