|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, efter att ha kört original system ett tag nu vill man få ut det riktiga ljudet ur V10an så jag har kollat runt nu och har verkligen fastnat för Meisterschaft GT2 Titanium Performance Exhaust. Och då är min fråga finns det någon ÅF eller någon pålitlig utomlands försäljare? lite klipp på ljudet av avgasystemet. Länk Länk Länk Länk Finns det erfarenhet här i forumet av detta system eller finns det nått annat system ni rekommenderar. Dock älskar jag ljud. Hade väldigt högt ljud på min gamla M5 E39 jag hade och saknar det verkligen:) Mvh. /Iker | |
|
Oh my Goood!!! Det är ju bara att slå till, är mycket tveksam till att du skulle bli missnöjd. Mvh Markuz |
|
|
Helt klart ett av de bästa alternativa sportavgassystemen till V10 motorn :) Galet rivigt ljud och högt också.. Riktigt brutalt ljud: Länk Kika på Ebay i UK och USA, där har jag sett förut ett par stycken återförsäljare annars köp via Modbargains eller hör med Victor på Schmiedmann om han har koll på leverantörer. Finns nog tyvärr ingen svensk ÅF som handhar detta utan endast de vanligare Eisenmann, Hartge och Hamann m.m. Se gärna också på Kriessieg, det låter också bra + det har en lösning med ventil som kan täppa till genom knapptryckning för att minska ljud vid stadskörning eller långkörningar :) Länk Länk Länk |
|
| Jag vill ha v10, någon som vill byta mot min E39? ;) | |
| Stilren: Tackar för all hjälp och tips! ska kolla upp lite, Har hittat Meisterschaft GT2 på ebay dock endast catback. Funderar på att köpa det men sen vill jag även ha Racekattar och grenrör. Funderar på att blanda t.ex. ha Eisenmann grenrör och kattar sedan ha Meisterschaft catback. Får se hur det blir letar på iallafall :D | |
| tillverkarens hemsida Länk dom är gröna! | |
|
kom och tänka på denna videon, iochförsig en m6:a men borde väl finnas till m5 också? <object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" ></object> BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
nehä det där blev visst lite fel... man skulle inte köra embedded testar en vanlig länk då... Länk BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
det funkade inte heller... hur får ni in videon direkt i inlägget? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| RPI: Länk | |
|
jag gillar det lite mjukare och dovare ljudet men det är väl en smaksak. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| M6an i videon lät underbar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.