|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Har lite problem med cabben, suffletten vill inte gå ner. Efter vintern så blinkar bara lampan rött vid knapparna. Det händer ingenting rutorna går inte ner Har provat allt, bl.a. Att bakluckan är stängd, att cab lådan är nere, Kopplat bort batteriet. När du vrider på nyckeln så knäpper det i diverse relä samt att cab motorn går ett ögon blick. Sen är det helt dött. Någon som har någon som vet vad det kan vara. Det är en e46 -00 Mvh Henke | |
|
Har du provat att ha i Handbromsen samt att den är på Parkering om det är en Automat |
|
| Det har jag provat och det är en manuell. | |
| Har du tillräckligt mkt kraft kvar i batteriet? Eller har du provat med motorn igång? Jag fick problem efter vinteravställningen men så fort jag startade motorn så gick den igång. | |
|
jag har laddat batterit i flera dagar samt haft bilen igång. Kör med den dagligen nu o allt funkar som det ska dock inte suffletten :( Lampan blinkar rött bara hela tiden. Hjälp ingen som varit ute för detta innan som vet vad felet var. |
|
|
Prova o öppna den manuellt kan ju vara så att nån kontakt har kärvat över vintern:) |
|
| Har redan provat det, fungerar fortfarande inte :( | |
| Kan du inte öppna den manuellt heller? Med vreden som finns i baksätet under armstödet? | |
|
Jo har fällt upp den och tillbaka flera gånger men det hjälper ej. Lampan vid cab knapparna blinkar bara rött så fort du slår på nyckeln. |
|
|
På E-36:orna måste och kan man resetta cabben när man har gjort något med den, som tex dragit i nödmanövreringen och satt tillbaka motorerna, det kanske e något sådant du måste göra?! Vänligen- Stefan |
|
|
Det fungerar inte på samma sätt som på e 36 Mvh Henrik |
|
| lämna in den! :) enkelt, smidigt och grymt värt då vädret nu är underbart. | |
|
tjena hade själv problem med detta på min cab nu i våras kabelbrott i stammen som går från hallgivarna i taklåset vid framrutan på vänster sida går ner till cvm:en inanför vänster sk dörrsida bak mät kablarna där 4 st till hallgivarna samt 2 st till matningen på låsmotorn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.