|
|
|
|---|---|
|
Tja! Jag ser att det har varit på tapeten redan det här med bagagenät. Det var bl.a. en som villa ha bagagenät till en E34. Den skulle kosta 400 kr original. Jag hittar inte nätet till min E36. Jag frågade en BMW återförsäljare och efter en del knappande på datorn så säger de att det ska finnas för beställning men att det kostar 630 kr. Vad fan är det för nät undrar jag då... de säger att det även passar nyare bilar, inklusive min då. Alltså jag har en E36 och jag har hakarna i golvet. Men jag saknar nätet. Var hittar jag originalnätet eller ersättningsnät som passar min bil? Någon som har ett artikelnummer eller reservdelsnummer på det? Jag hittade ett nät på en amerikansk sida som säljer BMW grejer och det ser ut att vara rätt nät. Se länken. Länk Är det ett sånt jag behöver? Tack på förhand! | |
|
Det du länkade till fungerar utmärkt. Biltema har en universal grej också. Nu vet jag inte hur det är, men det var inte riktigt 100% då. Nu skulle jag själv ha det för hundarna inte skulle hoppa fram, men de kom mellan på sidan med biltemas universal då, så det blev annat. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.