|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en E34a där lister för passagerardörr fram och bak har lossat, jag har listerna men de är böjda i kanterna och rätt fula, likaså fästena. Är det någon som bytt lister runt om på E34, gjort något eget, köpt universal eller spacklat igen listerna helt? Idéer och tips är välkomna, likaså bilder. Att köpa nya lister är rätt dyrt, 300-400 kr styck, och listerna som sitter på är inte alla jättefina heller. | |
| jag bestälde lister runtom till min e34 från usa. 8 delar för ca. 1000kr. borde vara billigare nu med tanke på dollar kurs. men det var inklusive frakt och tull. bmw i gävle ville ha 525kr för en. jävla drömmare. det var inga fel på dem från usa. passade perfekt och ser skit fina ut. med klips | |
|
Jag är ute efter listerna som sitter mitt på dörrarna, det blir 8 st lister totalt. Var hittade du alla 8 listerna för 1000:- totalt? Har hittat Länk som säljer lister tillverkade av EZ. Där blir det ca $160 + frakt, samt tull och svensk moms vilket kommer hamna nånstans mellan 1500-2000 SEK. Här även hittat Länk som också säljer lister tillverkade av EZ. Där blir det ca $100 + frakt, samt tull och svensk moms vilket kommer hamna på drygt 1000 SEK, dock så skickar de inte till Sverige... Sedan har jag kollat på Länk som endast har originallister och där hamnar det på ca 2900:- totalt med frakt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.