|
|
|
|---|---|
|
Ange tid o plats så kanske kan vi/ni åka karavan. Snigel fart eller fartdåre kan också tilläggas. ;) Själv kör jag från Borås ca 6:30-7:00 med "laglig" fart. BMW - Beroende Med Wilja | |
|
Vi är två bilar som ska upp från Ulricehamn på lördagen. Kan ju höra med förarna om eventuellt samåka. Isåfall blir det en M3 sedan och en M3 CSL. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
Samling o start i Jönköping vid Eurostop 08:30 BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Edit: start 08:00 blir säkrare! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Vi blir några stycken från West-sektionen som kör upp så jag kontaktar dig Grabber när jag vet vilken tid som vi kör. Klart kul om vi kunde köra ihop. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Jag åker oxå upp på lördag, ska bli kul och köra ihop. | |
|
Vad ni är morgonpigga :) Är det bra väder så blir det ett par bilar till från Borås Mvh/Rolle |
|
| Vi är 2 som åker från stockholm. | |
|
Är grymt sugen på att åka upp jag med isf kanske jag ansluter jag med! Länk |
|
| Vilken tid är det som gäller i Jönköping? Kommer åka från skövde | |
|
Insläppet börjar kl 09:00 på Lördag. Finns mer att läsa här: Länk eller här: Länk |
|
| Tänkte på vilken tid ifrån Jönköping Så man kan ansluta ;) | |
|
Samling i Jönköping kl 08:00 så vi åker när vi klara. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Inga från Sthlm som ska ner? Som Decerto skriver så kommer iallafall vi att åka ner i en tvåbils karavan:D Vi kommer att ta in på hotell för att vara på plats båda dagarna. Några andra som kommer bo kvar? Kan ju va kul att svinga en bägare på lördagskvällen! Val av hotell är dock inte riktigt klart ännu:) Någon som har tips på bra Hotell? |
|
|
Vi är 2 st som kommer vara kvar till söndag. Bor på Scandic i stan. Mvh/Rolle |
|
| Aha! Scandic Linköping? | |
|
Wannabeedivers: En del bor på Scandic Lkpg, andra på Sjögesta Motell. Tror det senare är fullbokat. Betänk att ni har rabatt på Scandic som BMWCSmedlemmar, kontakta kansliet för korrekt rabattkod. Välkomna! Asken |
|
| Asken: Tack för info! Kontaktar kanslit imorgon! | |
| Snöade i Linköping idag :.( | |
|
Verkar som det ska klarna upp framåt fredag. Hoppas det blir så! BMW - Beroende Med Wilja |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Samåkning för Stockholmare och de norröver! Samling 7.00 och avfärd ca 7.15 sedvanligt vid statoil, intill skärholmen/Kungens kurva södergående. Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.