|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag skall precis köpa en 335 Cab -08 i USA (Bor där under 2 år) och ser att 335 under 07 och 08 har Logic7 som standard. Var det samma i sverige under dessa år. Jag har hört mycket illa om BMW's ljudsystem, men undrar om detta fortfarande stämmer om man har ett av deras större system? H-K Logic7 med 11 högtalare. Om det fortfarande inte är acceptabelt, har ni några tips på vad man kan byta till? Skulle gärna se att det inte syns i bilen alls att jag har gjort en uppdatering av systemet. MVH Fredrik | |
|
I Sverige och även Tyskland har Logic7 aldrig varit standard i någon modell vad jag vet. ___ //Ulf |
|
|
Logic7 är tillval i Sverige och var det häftigaste stereotyp valet som man kunde göra om man inte bestämde ur Individual listan. Jag har en 330 Cab -07 med Logic7 och ljudet är grymt bra!! Har precis fått min nya 1-Serie 1M Coupe med värsta HK tillvalet och dessvärre är inte ljudet alls lika imponerande som i min äldre 3serie :-( Du har bara ett liv gör nåt kul & bra |
|
|
Jag har haft Logic7 i både min 135:a och min 335:a, och enligt mig så var ljudet på sin höjd okej. Provlyssnade det nya HK-systemet i en 335:a för ett tag sen, och det var verkligen ingen hit! Vilken Volvo som helst har bättre ljud original. Jag har individual audio i nuvarande bil och nu börjar det låta ganska bra! Men det är fortfarande inte ens närheten hur bra ett eftermarknadssystem kan låta för en spottstyver av pengarna. Skulle jag beställa en ny bil i dagsläget så skulle jag köpa billigaste ljudsystemet och eftermontera eftermarknadsljud, antingen själv eller hos en professionell installatör. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.