|
|
|
|---|---|
| Länk jag gillar vad jag ser.. volvo ska göra en s100 dvs en bil som är i klassen över s80.. tycker att dem verkligen lyckats med designen .. är det bara jag som tycker att huven påminner om PV? | |
|
Linjerna är ok från sidan, men fronten är ju verkligen hemsk. Varför ska man titta bakåt med designen, är det inte bättre att titta framåt? ------- //Lövet |
|
| Framtidens Kina-volvo. Låt den stanna där tycker jag. | |
| Svårt att egentligen tycka något om den bilen, dels är den skapad för en annan marknad med andra preferenser kring design, dels så är det bara en konceptbil. | |
|
Som att spiderman har designat grillen. |
|
| Länk så? | |
|
HA Ha den var bra Lus...trycker på gilla knappen... En klassisk duett, the best a man can gett.. |
|
| verkar alltså bara vara jag som tycker om den ehhe | |
|
Ja, tyvärr ;) Jag tycker den ser bra ut från alla andra vinklar än framifrån. Jag tycker fronten är hemsk. |
|
|
Tycker nog att den ser något märklig ut men man ska komma ihåg att i Kina är det omåttligt populärt med stora och flotta bilar. Sen kommer nog inte slutresultatet se lika vågat ut. Heltsonikia: Jo, bilen är med största sannolikhet gjord för den kinesiska marknaden. Och det är inte omöjligt att den kan sälja hyggligt. Sen vet jag inte om man ska ta uttrycket Kina-Volvo som något negativt. Kina kommer med stormsteg och har snart kört om många "dominerande" länder inom många områden. /Bellamy |
|
| fruktansvärt ful front. tycker iofs. även den "nya" s60 modellen är ful som stryk framme från... | |
|
Nya s60 är snygg i jfs med denna. Tekniskt kommer den att ligga i framkant kan jag garantera. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
mkk230 |
Jag beklagar sorgen för hela den svenska befolkningen. |
|
Läste att den ska byggas i Göteborg, klart kul. |
|
| tror ni vänjer er vid formen för detta är nog bland de få gångerna volvo inte varit tråkiga :D | |
| Designen lär lugna alla som varit rädda för kinesisk konkurrens. Märkligt att vi faktiskt delar planet med människor som tycker detta är vackert. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.