|
|
|
|---|---|
| Jag ringde min verkstad och ville köpa kartor för att uppgradera min HD-baserade gps på Z4 men dom svarade att den inte kommit ännu, tycker det är konstigt då tidigare skivor funnits mycket tidigare. Någon som vet när? | |
|
Jeg har "2011 High" utgaven (fra BMW), så den er på "markedet" :-) Men data på disken er fra juli 2010 (helt normalt) |
|
|
Precis som med bilmodeller så brukar kartor för nästa år komma på hösten. 2011 finns alltså redan och om ett halvår eller så kommer väl 2012. Vet inte om BMW slutat att ge ut två versioner per år som dom gjorde tidigare? Det kanske är en 2011-2 på gång som din verkstad trodde att du syftade på. ___ //Ulf |
|
|
Versionerna kommer 1 gång /år fick mina 2011 versioner okt 2010...kommande 2012 versioner får jag oxå i okt detta år |
|
| Finns 2011 kartorna på CD? | |
|
Jag tittade på min senaste CD och alla foldrar och många av filerna var deterade mars 2010 så då borde väl dessa vara 2011-utgåvan om det nu stämmer att 2010 bara fanns som en utgåva. Bianca: när gick dom över från två utgåvor per år till en utgåva per år? ___ //Ulf |
|
| Programmer..2010 versionerna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.