|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Som rykande färsk medlem här på autopower så provar jag lyckan på att någon kan har svaret på min bils problem (523i e39 99a). Problem är att både mid-enhet och stereo inte vill vara med i leken längre, då jag inte kan lyssna på radio eller cd längre. Jag får dock livstecken från mid-enheten och cd växlaren. Mid-enheten Jag trycker på alla knappar som finns på mid-enheten men inget händer. Jag kan ändra tiden på klockan, dock så är detta det enda som funkar i menyerna. Det enda som vissas på displayen är klockan och menyn för ändring av klocka. stereon(bmw business) Kan inte mata in eller ut cd skivor, däremot så funkar cd växlaren där bak i bilen. Nästan så man kan dödsförklara stereon. Intressanta saker * Provade med en eftermarknads stereo (Pioneer). Denna funkar utmärkt och jag får ljud i hela bilen, både cd och radio. * Provade med en annan mid-enhet, får samma symptom där. Med andra ord enbart klocka. Mina idéer * Har jag råkat stöld låsa någon del? * Kan mina symptom orsakas av att stereon är sönder(detta tror jag på)? * Kan det vara någon form av relä eller säkring som spökar? Tack på förhand! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.