|
|
|
|---|---|
|
På min ena gäl har m3-emblemet trillat bort (eller så har kanske någon usling pillat bort det). Förra ägaren bytte gälarna och jag fick med de gamla men de emblemen är fästa på ett annat sätt, de har piggar och det finns motsvarande hål i de gamla gälarna. I de nya ser det mer ut som att de ska limmas fast så det gick tyvärr inte att sno från en gammal och bara montera. Var köper jag dessa? Direkt via BMW eller finns det på nätet att beställa? | |
|
Länk Något sådant du letar efter? |
|
|
Hittar inget direkt på din länk. Det jag hittar på Schmiedmann är bara kit med två hela gälar och även om det kanske inte var superdyrt så känns det bättre att bara försöka hitta själva emblemet. |
|
|
hittar du inte? du har ju emblemet direkt via länken! "Emblem M3 självhäftande" |
|
|
NU funkar det! Hemma på min pålitliga Macbook med Safari! Funkade inte på jobbdatorn, skumt. Ja det verkar ju vara rätt, de har tydligen bytt från stiftemblem till självhäftande nånstans efter -02 alltså. Tack!! |
|
| salo>> tror dock att du kan hitta betydligt billigare i usa, nästan 300 för två klisteremblen är ju mer än ett rån... | |
|
Bomis, Jo kilopriset slås väl endast av mycket små bikinis av dyrt märke eller så. Jag beställde iofs. Tror dessutom priset var nästan 300 för ett, får hoppas att de kommer parvis :-) Förslag på bra e-handelssiter i USA eller andra ställen för framtida bruk? |
|
|
14$ Länk dom är forumsponsorer på et x antal stora m3forum i usa :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.