|
Sida 13 av 14
|
|
|---|---|
|
300 e kul min gör 312 kmh o de e bättre än sex när man går förbi 300 mvh m5 micke M5 THE REAL POWER |
|
| vilken av dina bilar gör 312? | |
|
min M5 e39 ess ska vist klara 330 fan vet om man vågar prova Berger M5 |
|
|
berger, Kommer du ha uppåt 600 hk i din M5? |
|
|
ESS pratar om 550 hk 670 nm men den ska till ferita nya katar mm dom pratar om en öking på ca 5-35 % så jag har inte koll till 100%,ess har bromsat den till 405 orginal det var kul ¨ mats Berger M5 |
|
|
Jag har åkt 300+! Det är en härlig känsla, men tyvär var det "bara" fyra kromade ringar i fronten... Något preppad RS2 som numera tydligen står på skroten i Huddinge! Livet börjar vid 300!!! |
|
320-325 |
hmm :bättre än sex...????? neee då har man inte haft sex SEX ÄR BÄTTRE ÄN 300kmh om man har en nice flickvän. |
Andie_83 |
Har åkt 304 km/h på den nya Honda CBR:en, och det är bättre än sex........ men allting är ju relativt Ha det bra MVH //Andy |
|
Har tyvärr inte haft sex med över 300, men jag jobbar på det. :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
Andie_83 |
:)) MVH //Andy |
|
har inte åkt över 300 med 4hjul, dock fått ställ när jag maxade en gammal e34 525 i 220 blås på vintern enfiligt och vajerräcken (tungan rätt i munnen kan ja säga) ... har dock åkt en bit över 300 på bakhjulet (åkandes) polarens hayabusa turbo 370 bakhjulshästar, vi maxade nån stanns kring 360 med bara just över kilot i ladd... har filmat lite oxo :) //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Själv har jag kört 350 km/h inne i stan och samtidigt haft sex! :-) |
|
|
på bakhjulet...... /B |
|
|
Jag har kört i 330 bara för att jag nån jävla gång ska HINNA ha sex::)) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Om ni nu får ha sex, varför köper ni då en p*nisförlängare i form av M Roadster och M3 osv? :) Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Perran_: aj, det sved.. ;) Men min flickvän tycker min bil ser ut som en penis hela den så observationen är ju inte fel.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
HAhahaa på det viset :) Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| blire nån film eller? | |
|
Perran_ !! Jo får att då får man ennu mer sex=) haah M.E |
|
|
=) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.