|
|
|
|---|---|
|
nu är bilen äntligen hemma igen! lackerade delar : 4 dörr sidor , bagage lucka , båda bakskärmarna varav en hade en buckla och en framskärm. Lackeringen och plåtslagaren kostade mig ca: 2000 kr,, vidare var avgasröret fram till katten bytt detta gick på ca 905 kr (ej orginal) sedan har följande bytats i framvagnen: övre , undre länk armar, styrstag , stabilisatorstag delarna gick på ca 1358 kr och jag passade även på att byta bränslefilter som gick på ca 90 kr och ngk tändstift som gick på ca 300 kr .. arbetet hos mekanikern gick på ca 1300 kr... som ni förstår var detta ej gjort i sverige och delarna är i tysk och italiensk kvalitet förutom avgasröret som var från något annat land. totalt kostade reperationerna mig lite över 9500 kr med båtbiljett och bensin inräknat.. bilen går mycket fint och har absolut inga glapp längre.. återkommer med bilder på onsdag eller torsdag då jag måste iväg nästa vecka.. äntligen är min e34 i fint skick :D!!!! det enda jag inte är fullt nöjd med är den nya framskärmen som var billig och ser ej riktigt ut som orginal skärmen men man får vad man betalar för. | |
| Vart köpte du framskärmen nånstans? | |
| Den Var köpt hos en bildelsgrossist i polen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.