|
|
|
|---|---|
| Växelspaksknopp Z4 byte men sitter fast! För den ska väl bara dras rakt upp som på de flesta BMW? Den sitter som berget. Någon som har tips hur jag ska göra...Tack på förhand. //Z3kent | |
|
Ta i allt vad du orkar men akta hakan. /Anderz3 Länk |
|
| Okej...de är så illa...rädd något annat ska gå sönder...tack ska prova en gång till imorgon... | |
|
Min satt också som berget . Lägg i 2:an sätt dig stadigt och dra till då lossnar den. Gegga |
|
|
Z3kent: visa oss några bilder nu! Kanske en tur till Dalom i sommar? Mvh /Pane |
|
|
Z3Kent om det är till någon hjälp, på min Z3 satt knoppen väldigt hårt driven på stången som var refflad på längden och jag vred !!!!! och naturligtvis gick den sönder men vad gjorde det - plast var materialet, kanske inte så mycket att spara, det kanske är någon hjälp för dig om det nu ser lika ut på din Z4 mvh Uffe/bildock |
|
|
pane ! Självklart turer tilll vackra Dalom blir det varje månad. Min nya bil är nu inne på garaget heter Z4an en hellrot 3.0Si. Var bara den färgen som gällde letade massor.. Minns inte hur jag gör för att lägga in en bild eller länk här på Autopower... bildock Tack! Jag tror jag måste bli så för mig med..nu jag tagit i uti bara h..sike..den sitter fast. Har köpt en shortshift original från Tyskland kommer bli bra tror jag..bara om den satans knoppen lossnar... Hoppas vi ses i sommar och tack för tipsen! |
|
|
Gegga! TACK! Gjorde som du sa i med 2:an sen räck upp den ist. för att dra jämt till max. På andra försöket lossnade den! Den nya monterades direkt och ca 15-20mm lägre kanonkänsla. Tack för alla tips. //Z3kent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.