|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Nu lackar jag ur. Aldrig haft problem med detta tidigare men av nån anledning får jag inte tillbaka själva mojängen efter att jag bytt helljuslampa. Jag tycker mig ha vridet ringen så som den ska vara, passar in den i "hålen" men sen går det ta mig fan inte att låsa ringen så den klickar i. Vrider och vrider men det tar bara stopp efter en halv centimeter. Hur svårt kan det va egentligen? Är det nån annan som haft problem med detta eller är jag bara allmänt kass? :( | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Plocka ut lyktan o kolla så alla plast flikar o hakar e hel. Tar ca 5-10 min att plocka ut en lykta. En plast list, spolarmunstycke och 4 skruvar. Enkelt. 8ans hylsa, använd lite silikonfog Lr nått i hylsan så att skruvarna följer med upp. Då blir det rätt gjort iaf. |
|
Jag har precis samma problem som du när jag ska byta lampa. Senast nu i veckan. Får ibland dit det som det ska sitta men oftast inte. Går liksom inte att vrida så långt som det ska. /Bellamy |
|
| Hade oxå problem med mitt lampbyte,men det verkade som hållaren till lampan var skör o hade knäckts lite...verkar va en riktig skitkonstruktion på e46...bättre va de på e39 man hade innan... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.