|
|
|
|---|---|
|
Nu e man i riktigt behov av pengar OJOJO va d e bilar man vill ha nu.... BMW Z4 BMW M7 BMW 6-serie CAB =) eller en M6a med en V10 =) ojojo va lycklig man sku va om man sku ha råd me nån av dessa när d kommer =) | |
|
Vilken M7? Har inte hört talas om denna. Jag vet att en del kallar 750 för M7. Eller är detta en modell som snart ska komma? Om det är det så skulle det vara intressant att veta mer om den motorn. //Schnitzer |
|
|
Z4?! Jaha, då kanske BMW Sverige kan få sålt ett exemplar av denna fula skapelse i alla fall... ;) roadZter |
|
|
Jag har också läst om att det ska komma en M7. Det var en länk som någon lade ut. Vad M7 kommer att kosta vill jag inte tänka på :-) |
|
|
Det var ett snack om M7:an men jag tror att BMW tyvärr lade ner projektet. =( /Manray/ |
|
|
"Z4?! Jaha, då kanske BMW Sverige kan få sålt ett exemplar av denna fula skapelse i alla fall... ;)" Håller med :) Drömbil: M3 med M5 motor i. Alpina E46 med V8. |
|
Perkka |
M7-an ska få en 6.5-liters V12-a på ca 504 lr 507hk.. Som e baserad på kommande 760 E65.. Men d va nån på BMW som sa att dom skulle "nå" 536hk inom nåra månader.. www.bmw2002.co.uk/news.htm Mvh Per If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough! |
Perkka |
Lr varför int Z7-an? Finns på samma sida som ovan.. If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough! |
|
har hört att dagens M3 coupé kommer att heta M4 framöver... M3 kommer fyrdörrarsbilen att heta. Synd på ett sån´t inarbetat namn... /Kristian |
|
|
Är inte den påstådda m-sjuan en vandringssägen som kommer från en brittisk motortidning (minns inte vilken) som ville skoja med läsarna lite? I övrigt håller jag med. De kommande två-tre åren kommer att bli de intressantaste för oss bmw-älskare på länge. Jag håller inte med reaktionärerna om designen - mycket känns ovant men på det hela taget är det spännande saker som händer. Vill ha en 545 E60. Nu! My Bimmer is my mistress |
|
|
Jo, nog är det alltid intressanta år vi har framför oss. Frågan är hur långt det ska få gå innan Chris Bangle får sparken! |
|
| tekniken e ju spännande.men cb får nog ingen guldklocka | |
dunstan |
BMW håller på att byta nummer på delar av produktserien. Man kommer att skilja tydligare på sedan/kombi och cab/roadster/coupe som jag förstår det. 1-Serie: Framtida instegs modell. Borde bli sedan om det skall stämma. 2-Serie: Framtida instegs coupe. Ryktas om M2 3-Serie: I framtiden bara Sedan och kombi 4-Serie: Z4(nya Z3), i framtiden nya 3-serie coupe,cab och gissningsvis M3 blir M4 (när coupe) 5-Serie: Som tidigare 6-Serie: Eftertäder 8-serien. Coupe,cab och M6 7-Serie: Som tidigare Alltså jämna nummer = Coupe, cab, roadster Ojämna nummer = Sedan, kombi M-modeller beror på om de är något av ovan Nya bekräftade bilar från BMW är: * Z4 som lanseras i höst * Ny 5-serie(e60). Lanseras hösten 2003 * Ny 6-serie. Lanseras hösten 2003 * X3. Lanseringsdatum troligen hösten 2003 eller våren 2004. Ej bekräftat! * M3 CSL - Våren 2003 * 760i - våren 2003 (sägs vara ryktet till M7) Ej bekräftade modeller: * X3 cab, coupe * X7 (troligen no-go pgr av för höga utvecklingskostnader) * M7 (troligen bara rykte. Inget bekräftat! Vore kul!) * M2 * Concept Z7 (em supersport bil. Men helt fel modell beteckning. Troligen ett rykte!) * M1/2. Skulle vara en efterträdare till den klassiska M1! Med mottmonterad V10 i F1 stil. Troligen rykte! * M5 (e60). Ej bekräftad. Men troligen V10 500hk. * Z5. Efterträdaren till Z3 Coupe. Fel modell beteckning. Om den kommer blir den troligen Z4 Coupe. * Z4M * M3 GTR (borde väl vara bekräftad? I ett mycket begränsad upplaga) * M4 (efterträdaren till M3) * X5 facelift * Ny 3-serie Sem har vi ju Rolls och Mini också! ;-) Något jag personligen skulle vilja se ASAP är en Valvetronic 6a!!! Hoppas det kommer till Nya 5-serien!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.