|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite funderinger på vilken genomsläpplighet som jag ska ha på solfimen som jag ska montera. Finns ifrån 55% till 95%. Bilen är 325IT E91, diamantsvartmetallic. Vill inte att det ska se ut som en skåpbil med för mörka rutor, särskilt när bilen är svart oxå. Men samtidigt får det inte bli för ljust...finns 55, 65, 75 och 95% genomsläpplighet. Länk Vad tycker ni, någon som har några bra tips eller bilder på egna bilar med toning? | |
|
Själv har jag ca. 70%, det är ungefär samma toning som BMW levererar om man väljer det från fabrik. På min förra E46 hade jag 85%, och det var ganska mörkt. Inte "limousinesvart" men inte långt ifrån :) Mvh/ Niclas |
|
|
Det jag väljer mellan 75 eller 85%. 85% ska var det vanligaste som dom flesta väljer. Såg en bild på en bil med 80%, såg ganska ljust ut tycker jag.... Men det är svårt...får inte se ut som en stylad raggar-240 =( |
|
|
Ta bara inte en sån där kolsvart film. Ser för taskigt ut. Nu har jag helt glömt vad jag tog hos Huddinge solfilm: Länk. Jag har nog 15% eller var det 20%? Om jag vet vad jag har i bagaget så kan jag med god vilja "se" det men en tjyv som kikar in kan nog inte urskilja särskilt mycket. |
|
| ingen som har fler bilder på sina snyggt tonade bmw´s? | |
|
Kolla på min. Är väl bara att klicka på mitt namn.. Jag har 75% |
|
| Det var jäkligt snyggt, får nog bli 75% på min oxå. har du monterat själv eller lämnat in? | |
|
Jag lämnade in bilen till solfilmsmontören. Jävligt duktiga. 7 års garanti. Fast de finns nog bara i skåne.. Omega 75, tror jag min toning heter. |
|
|
Hej Kolla på min, det är en 3 stegs framifrån till bak, hade samma på min A4 -09 och den var svart och det blev inte för mörkt, tror att det är det ljusaste jag har fram och sen steg 2 o 3, kan kolla om du vill. Man ska inte kasta pil i kuvös |
|
| Jag har 80% på min, det är mörkt nog så man inte ser in från lite håll men har samtidigt en grå-svart behaglig ton. 95% blir ju blanksvart, bäcksvart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.