|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad tror ni värdet är på så gott som nya Continental SportContact 2SS, punkteringsfria, 225/45/17 ? Inköpta i somras och bara körda ca 200mil. Nypriset hos Däckonline är drygt 6000:-. Länk till annonsen: Länk Annonsen finns på blocket också. | |
| 3lax är bra pris för den som nu söker just den dimensionen. Ska inte vara nått problem att kränga iväg dom. | |
| Punkteringsfria får man verkligen hoppas, antar att du menar att de inte är lagade men ffa att det är RFT. | |
|
Det verkar vara en vanlig missuppfattning att RFT-däck är punkteringsfria. Har däcken bara gått 200 mil borde priset vara rätt ok, dagspris på däckonline är ca 5500 kr för en ny uppsättning. |
|
|
Tack för svaren, Det blev ett jäkla liv när jag försökte säja dom för halva priset. Säkert en 30-40st som ringt dygnet runt och dom flesta har tyvärr skambudat (i vanlig Blocket-ordning). Och då har jag inte ens räknat med dom med hemliga nummer eller oregistrerade kontantkort. Hade lätt sålt dom för 4-5k med tanke på respons och bud, men valde att behålla dom tillslut, då jag inte hittade de 18-19" fälgar som jag var ute efter. Monterar på däcken på mina 17" istället och gör ett nytt försök i höst att hitta mina drömfälgar :) Tack ändå :) /242 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.