|
|
|
|---|---|
|
Helsicke! Har jag helt missat! Är kanske värt att ta sig dit? Nån som vet nåt om stället som mässan är på? 1-serie M Coupé "M1" har visst svensk premiär där. Skulle jag vilja se. Länk | |
|
oj tack för inlägget, så här står det ju på din länk: Teknikens Värld LIVE äger rum i Gamla Tryckeriet i Alvik, Stockholm. Öppet kl 10-19 lördag-söndag nu i helgen. /Anders |
|
| Hehe. Jo jag läste var bilmässan är men jag vet inget om det. Jag undrade vad det är för ställe =) | |
| Jag funderar ärligt talat på att köra Hbg-Sthlm lör natt och hem på sön eftermiddag! Skit också hur ska man göra.. | |
|
Jag är i Sthlm redan så jag ska lätt dit och klämma på dne! Här står den: Länk |
|
| vill också dit men har inte tid :( | |
| Man får ta sig tid när det vankas 1-serie M Coupé! =) | |
| Japp, jag ska dit jag med. Ska bli spännande och se 1M på nära håll. | |
| Såg en 1M live här i Halmstad förra veckan Regnr: XFG324 för den som skulle misstro mig, då jag tyvärr inte hade en kamera redo :( | |
| Länk Där har du den :) Körde direkt ner till Spa i Belgien tydligen ;D Den vart tagen i trafik den 8 april om jag minns rätt. Måste vara en av de tidigaste bilarna i Sverige.. | |
| Tack för tipset Hefe, nu har man sett skönheten live. Härlig kärra och även fått provsitta den. Känns bra att man ändå tog den vit! | |
| Men den låter inget i filmen från Spa :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.