AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.872

Aktuellt omdöme om Bilvårdproffsen i Lund?

d9
80
d97jro
Toyota Auris Touring Sports -14
Hej!

Jag har på nätet hittat några flera år gamla inlägg i olika forum där Bilvårdsproffsen i Lund döms ut som kass. Samtidigt är grannen, som har en riktigt ny och exklusiv bil, nöjd kund vad gäller deras tvätt. Själv funderar jag sedan 2 år på om vi inte skulle få tummen loss och få vår E39:a polerad och vaxad eller behandlad på annat sätt för att få den lite finare och lite mer beständig mot smuts och elände.

Har någon här några aktuella skräckhistorier om Bilvårdsproffsen, alternativt något positivt att säga om dem?

Mvh,

/J
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Antar att du menar Bilvård Proffsen (hur man kan namge ett företag så...) som ligger på Dalbyvägen nära Shells automatstation?

Vet inget om dom mer än en del negativa recensioner på nätet. Ca. 1 km österut så har du ju P&B Bilvårdscenter som är bra, åtminsonde har jag varit nöjd med deras jobb. Sen har du ju Vonne i Arlöv som också anses vara mycket bra.

___
//Ulf
Gee
Vonne är ett riktigt bra alternativ om du frågar mig, med tanke på att dom även sköter om autoropas bilar, känns även väldigt seriösa när man är där.

Håll dig borta från ditec i malmö bara är min erfarenhet.
d9
80
d97jro
Toyota Auris Touring Sports -14
Tack för tipsen!!
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Slår också gärna ett slag för Vonne. Kan det bli bättre?

----
BMW CS #6212
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.