|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet ifall det är möjligt att ta av de bakre nackstöden på E46 cab? Modellen har ju rundslagningsskydd inbyggd så det kanske inte är möjligt? Cheers, Anton | |
|
Kan inte låta bli att fråga varför? Om du viker undan luckan på baksidan av nackstödet så ser du hur högt rundslagningsskydden sitter. Om jag inte minns fel (var nu ett tag sen jag kikade där :-) så är skydden nästan lika höga som stödet så om du tänkte dig få ett cleanare utseende utan nackstöden så tror jag du måste ta bort skydden med och då är det ju inget bra längre. Om du tänker dig att byta ett skadat nackstöd mot ett helt så går det väl. Kolla i så fall med BMW om du inte kan få deras monteringsanvisning. Fast då detta har med säkerheten att göra skulle jag själv be dom göra det åt mig. Niklas Fransosen |
|
|
Bor i uppsala och skall köra lite nu på studenten vilket firas ganska extremt i denna studentstad :P Att sitta i baksätet räcker därmed inte. Man skall ju då givetvis sitta på bilen med fotterna ner på sätet. Blir lite bökigt med nackstöden där dock. Där har du anledningen till varför jag frågar. Men precis som du antyder så tror jag inte heller att det är möjligt tyvärr! Cheers, Anton |
|
| Stackars bil, hoppas du skyddar sätet ordentligt =) | |
| haha men dom ska fan i mig ta av sig skorna. Inga stilettklackar tack! :P | |
|
Skulle aldrig köra runt fulla studenter som ska sitta på "plastskyddet" till cabben- aldrig. Dels kan de skada klädseln, dels kan de skada lack och annat och sen är det olagligt (även om farbror blå kanske ser mellan fingrarna). Kör gärna nykter student som sitter i bilen - och jag väljer musiken... E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.