|
|
|
|---|---|
|
ja tänkte sänka min bil o konstaterade att en sänkningssats kostar som ett coiloverkit istortsett.. är dessa nått att ha? Länk | |
|
Kör själv med JOM och är nöjd för den pengen. Vill du komma ner lite till i pris kan du beställa direkt från JOM.de i Tyskland. Du spar c:a 1000:- till då. Bara att maila dem och de är kanon att ha och göra med. Snabba med frakten också. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| köper hellre i sverige förmycket som kan krångla i utlandet. | |
|
Fungerar utmärkt att handla i från utlandet, har handlat många gånger och har alltid gått bra. Skaffa dig ett ebay och paypal-konto och handla av en "topp rankad" säljare så är du hemma. Finns mycket pengar att tjäna på de. |
|
|
Provade att ge mig på detta med budget-coils, detta fick man dock ångra bittert :( Fick hem och monterade enligt instruktioner, släppte ner den på marken för att inse att jag fått en helt STUM bil i "originalhöjd"..enligt uppgift skulle satsen sänka bilen ända ner mot 80mm fram men hade trots att justeringen va skruvad i botten så va det ca 80mm mellanrum från däck till skärm (sett från sida) Sen även så gick det ej dra centrummutter på stötdämparkolven stum, toppen gängad för kort så då vart ett glapp på ca 1cm mot topplagringen..så det smäller ganska bra under färd!! Till råga på allt har ÅF mage att påstå de måste vara felmonterat!!! - Du har inte monterat justeringen fel då? Vi kanske kan grejja fram hylsor för att få kolven stum? ...WHAT?? va e detta för kille?! |
|
|
Kan du berätta varifrån du köpte dessa och vad det är för märke på grejerna så fler (inkl jag) slipper göra samma misstag, AndreasN? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.