|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag blir irreterad av alla dessa annonser där dom säger att dom har Mpaket och påstår att dom har M sidokjolar när det är orginal? när dom flesta har som högst en mfront, och då får dom för sig att dom har mpaket. kan fler bekräfta detta att det är för många som påstar att dom har Mpaket mm när dom inte har ett sk...t Exempel: Länk Länk Länk Länk | |
| 3 e länken uppifrån har väl tom en E39 m front =) | |
| haha jo såg det med man bara suckar.... | |
|
Haha tredje uppifrån "M paket runt om utom front..." ...och utom kjolar så det är egentligen bara en m-sport diffusor då som kostar typ 900kr att eftermontera suck... det är ju verkligen ett ord som inte många vet vad det betyder. |
|
| Biltema skulle kunna öka sin omsättning med 100% om de tog fram M-dekalen från 80-talet som "limma på" del... Alltid lika sexigt med en nerkörd orangeflammig 318 från 91 med "m-loggan" på bakluckan... Reeespekt, bruschan! :-) | |
| Visst blir man less när dom påstår massor av skit som inte ens är sant tex sidokjolar. Hahaha jo orangeflammig 318 med en turk i har man sett många gånger. dock har jag aldrig sett en sådan med en 6:a eller större motor bara 4or och ibland ett riktigt stor japsdämpare från biltema och går skit :-P | |
| Sen alla dessa sär skriv ning ar så är allt komplett. | |
| hehe har mailat samtliga snubbar och frågat vad det är för mpaket mm det dom påstår sig ha :-P | |
|
Det är rätt. Jag brukar också maila och fråga vad dom menar. Tex en 730 som dom påstod vara fullutrustad. Stod på en bilfirma. Så jag mailade för kunde inte utläsa i annonsen eller på bilderna hur den var utrustad helt. Men fattades el-stolar , navi , digital/automatisk acc , pdc , taklucka och bara standardstolar bla. Så trött på folk som skriver ut saker i annonserna som inte stämmer. Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Ja det brukar störa mig också.. Skriver m-paket osse är det inget annat än speglar eller front. 3'dje uppifrån har inte ens front från e39 som nån skrev.. bara orginal. |
|
|
Min gamla älskling va fullt m-paket länk Länk -:¤Robban¤:- |
|
|
Fin bil Smeagoll Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Tjena har fått svar från 2 killar nu ang deras bilar tänkte ni ville se vad dom skrev. Jag skrev. Hej > > Fråga vad är det för M-optik p bilen? > Är det sommar eller vinterhjul. > Har du kört bilen hårt? > > Med vänliga hälsningar > Simon Hans svar: Tjenare Strålkastarna är ribbade och så är det ju den där glaskulan som gör att den ser tuff ut. Det ligger åretrunt däck på fälgarna och nej jag har inte kört den hårt. Visst har man väll dragit på gasen men inget varvstoppstrams. Förra ägaren hade fått kamkedjeras så jag har lagt i en motor från en 525 i den och det var då när jag först provkörde som jag märkte att trean skrapade lite. Så denna motorn har rullat strax över 20. Och servad och fräsch. Mvh Teddy Länk Nästa annons Jag skrev: > Hej > > Undrar vad är det för mpaket? > Finns det sommar vinterhjul? > har du ett intyg där det visar att den bara har gått ca10 000mil, då den är imorterad 2003 har endast gått så lite vilket är ovanligt. > > Med vänliga hälsningar > Simon ja vet inte vad det är för m paket, vinter o sommar däck kan ordnas. vad för intyg?. på papper står det att den har rullat 10.. o på mätaren står det 10200 o motorn är så pigg som ny! mvh walle Länk |
|
|
HAHAHA... Vilka lirare. Snacka om att ha ingen koll. Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Då vill jag dock tillägga att teddy den övre har erkänt att han inte har moptik, det var en kamrat som sa det efter att han hade bytt lampan i lycktan att den hade moptik kortfattat. historien är längre men det låtter vettig den han skriver. den andra walle han bara käftar om vilken idiot jag är som påpekar sånt och att jag har fel... :-S han verkar veta mer än mig vad som är M på e36orna. Kort fattat han vägrar erkänna att den inte har mpaket. |
|
|
Smajly, länk nr 3 är numera länk nr 2 , kolla den så förstår du vad jag menar. |
|
|
Jag mailade ägaren av denna idag: Länk Fick till svar: den har sportstolar M diodbaklampor den är sänkt oxå > Subject: Ang. Bmw 328 M > To: ...@hotmail.com > Date: Fri, 15 Apr 2011 14:05:31 +0200 > From: ...@.... > > Hej, vad är det som är M på bilen förutom den påklistrade emblemen på > bakluckan? > > mvh Tim Sportstolar är ju extrautrustning man kunde välja till vilken modell som helst, vad är det för speciellt M med dioder i baklysen? |
|
|
timur: han skriver ju inte i annonsen att det är M-paket eller M-sportpaket. Att skriva 328 M i rubriken är kanske inte korrekt men samtidigt har det väl aldrig funnits något M-sportpaket original till 328 E46. Dom andra annonserna hade ju en helt annan nivå på faktafelen... ___ //Ulf |
|
| Nu har han uppdaterat annonsen, äntligen en vettig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.