|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tog ut min M3:a e46 i söndags efter vinterförvaringen. När jag startade upp motorn kunde jag inte tro mina ögon, vilket ljud! För att inte tala om när man är ute på vägen... Är era M-bilar ute? :) | |
| Tog ut min för en månad sen. Kunde inte hålla mig längre.. | |
| Min fick polering, besiktning och påställning i lördags. Söndagen blev det en härlig premiärtur. | |
|
Tog ut min M3:a i fredags! :) www.fjollrosa.com |
|
| Tycker det ser ok ut på vägarna vad gäller grus, men på min parkering och smågator är det katastrof, rena grusvägar! :/ | |
|
Här på västkusten är vårkänslorna större än något annat (bortsett från idag) Min M5 är ute. |
|
| Hämtar förhoppningsvis m3an till helgen... | |
| Yes nu är den ute på vägarna:)) | |
| Full fart! :P | |
|
Självklart, det är ju nästan högsommar vissa dagar redan! :) /G-sson |
|
|
Har haft den ute två veckor nu och den går som helvete!! =) //Mathias |
|
| besiktad och påställd i lördags, på service och renovering till på lördag, sen jävlar blir det gasa av. :) | |
| jajamen M3 på för ca en månad sen:) | |
|
Min och polarns bilar är ute. Min M5:a med nya avgassystemet monterat och pulverlackat. Länk Länk Länk |
|
|
jag har varit ute 40mil. det känns som det får räcka, ställde av igen. missförstå mig rätt...jag tycker faktikst inte om, att använda bilen, skulle däremot gärna vilja ha en bil till i rejsskick som man vågar använda mer. sen tycker jag att försäkringen är svinig. bilen har gått 400mil senaste 4 åren, för det så vill TH ha 12800/år helförs. bilen är 19år, hur löser man det? |
|
| Entusiastförsäkra!!!! Kostar en bråkdel av vad TH ska ha. | |
|
men den är bara 19år alla entusiastförsäkringar jag sett har 20år som gräns duktigt störigt |
|
fredde 7 |
JG: Man löser det som du gör,väntar tills den är 20 år och entusiastförsäkrar.Du har ju bara ett år kvar. Jag har hela 9 år;( |
| Jag betalar ca 3000 året för helförsäkring hos TH föe M5 3.8 -92 | |
|
sysav: hur fasen är det möjligt? jag är 30år, bor på avstyckad gård på landet, låst och larmat i både bil och garage. jag har haft körkort sen -99 jag kör som sagt kanske 100mil på ett år som mest. jag har aldrig nånsin haft några skador eller olyckor överladdning är en kompensation för flödesmisstag |
|
|
alla andra bilar är ganska billiga att försäkra på mig. t.ex så ger jag 3500/helår helförs för min -08 v70 III så man ställer ju sig lite frågande överladdning är en kompensation för flödesmisstag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.