|
|
|
|---|---|
|
Detta är ett problem av astronomiska mått: Jag har den sk. gummispoilern (bak), på min E24 men kan inte få loss den trots att jag skruvat av muttrarna från insidan. Det verkar som att den sitter limmad och jag undrar ifall ngn har erfarenhet av demontering av en sådan utan kniv och stämjärn..? Varför vänta? Hur länge kommer du att leva? | |
|
Den är i allra högsta grad limmad, i allafall min är det. Skall du lacka om bagageluckan så kan man vara lite mer hårdhänt annars blir det lite värre troligtvis. Vad löser lim utan att skada omgivningen....? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den är limmad! Jag har svårt att tro att du får bort den utan yttre åverkan i luckan....möjligen om det går att värma underifrån med "varmluftspicka" eller liknande. Mvh Patrik |
|
Det blir spoilerschlakt! Jag får finna ersättning på e-bay eller ifall ngn här har en liggande..? Går lika bra med system 2 också... Varför vänta? Hur länge kommer du att leva? |
|
|
Jag lackade om min baklucka nät jag tog bort spoliern för att byta ut lite rostiga bultar. Den var inte svår att få loss. Skadar du bakluckan är det inte farligt dyrt att lacka om! Lycka till. Mvh, Per-Magnus |
|
|
Ett svin att få bort! Tog ca en timme att karva upp den med globalkniven... Nån som har en liggande till försäljning? Varför vänta? Hur länge kommer du att leva? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.