|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Catch me, det var precis vad jag skrev att jag inte är pro-medlem. Men tidigare så har man kunnat o ändra fast man inte varit pro-medlem. När har detta ändrats? |
|
| My bad, läste lite fel där... | |
|
Klart att du kan ändra! Gå till min sida, välj "andra nivån" i menyerna, där du hittar en länk som heter "Redigera min sida och mina inställningar". ---- BMW CS #6212 |
|
| Tack Narvelius, ska försöka imon | |
| Då var det avklarat. | |
| köpte en e28 528 i förra veckan som vinter/bruksis.. | |
|
bmw 335 coupe eller cab bmw 630 coupe eller cab bmw m3 e9x Det sist nämnda lite för dyr tyvärr AlanO |
|
|
Det blev en porsche boxster S 2003 AlanO |
|
|
Nästa bil som är aktuell tror jag blir F31 eller F11. Men jag har inte bråttom längre. Trivs fantastiskt bra med E61an. ------- //Lövet |
|
| Det blir nog en f30 335ix med 8-stegs sportautomat, när det finns att köpa. | |
| Alano: vad fick du ge för den och hur lång hade den gått? | |
|
Jag importerade den fån Italien, ca 190000:- regbesiktad och klart i sverige, bilen har gått 8400 mil. Mökgrå metallic med svart inredning och 18" original fälgar, kommer lägga upp bilder så fort bilen är hemma. AlanO |
|
| Mini Jcw från BMW Hamburg | |
|
OK. Bra pris. Auktoriserad Porsche handlare? |
|
| Jag hade tänkt byta 964an mot M3 E90 men det blev mot en 997s 2006 istället och det känns inte fel, tvärtom är jag riktigt nöjd med 997an! Kanske byter jag "ner" mig mot M3 senare då hela familjen lättare får plats. | |
|
När ekonomin tillåter lär det blir en 540iAT E39 eller 740iA E38, kanske 528iAT E39 som delsteg. Sen vill jag gärna ha en dålig 3,0 CSi att renovera eller en 635 CSi att stoppa M62 i. Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Trivs bra med F11 så nästa gång blir det nog F11, 530dM ev med xdrive :) | |
|
Först en M5 eller B5 - inte bestämt mig ännu. Sedan, om ett par år, nya 1-serien, gärna 135i :o) |
|
| Precis införskaffat 530dM e61 med 235h . ska gås igenom i veckan. något att se fram emot under pappaledigheten:) | |
|
Huvudspåret är nog att komplettera min E39 med en eldriven tjänstebil om några år. BMW i3 verkar ligga bra till timingmässigt, men får se hur den kommer stå sig mot konkurrenterna. Skulle E39an gå och dö får den ersättas med en ny E39 eller E61 LCI. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.