|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Med 12 BMW av varierande modeller i varierande skick "behöver" man kanske inga fler. Men jag är klart sugen att prova en E34 525iXT som vinterbil. En manuell E31 850 SKA jag också ha inom några år. Ingen av dem kommer vara i standardutförande (de heller). =) --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Letar 996 turbo med manuell låda,var sugen på en GT3 men det va för mkt "lek" bil för mig,i allafall just nu! Så är det nån som vet om ngn fin 996 med rätt låda så tveka inte att höra av er! |
|
|
Tror jag ska byta bilmärke efter att ha kört den här i 3-4 år. Vad jag väljer är jag inte riktigt säker på, men jag ska testa något annat. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Min nästa bil blir troligtvis ytterligare en Citroën C5, då en fullmatad Tourer med dieselfyran på 160 hk eller dieselsexan på 240 hk. /Masten |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Var och tittade på en vit X5 M - MUMMA. Får se om jag får ned priset till en mer "normal" nivå - typ :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| På vippen att beställa en 120d med kul utrustningsspec men insåg att jag inte är redo för en diesel ännu och lite sugen på mer drag så det blev en135i istället. | |
| Johisco; skönt att höra att alla "bilentusiaster" inte drabbats av dieselsjukan än iaf ;) Grattis till en läcker bil! | |
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
En M3 Helst Phoenixgul "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
En M3 Helst Phoenixgul "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
Dubbelpost :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| Tack Sani! | |
| Mest troligt att nästa bil blir en E46 ist för E39an men inom en 5-6 år har jag en Lotus Evora. | |
| Vad som helst så länge det saknar överladdning och har sex cylindrar i rad, men helst en E61 530i M-sport. | |
|
Förr eller senare måste det bli en Z4! :-) /Erik |
|
| Lutar åt en e65:a i dagsläget. | |
| En E92 diesel är väl närmast till hand,men en 7 serie lockar mig mer och mer..... | |
|
Behöver jag en kombi blir det nog en ny Renault Laguna kombi. Blir det sedan så siktar vi på en 335. /Bellamy |
|
| vill ha en 135:a eller en mini cooper | |
| F30 335i | |
|
Har tänkt byta bort fruns 130iM mot en 335T alt. X6 men har inte hunnit ta tag i det ännu. Men behovet av en större andrabil gör att jag måste skynda på lite. Ingen som vill byta sin 335T eller X6 med en 130iM -07. Givetvis pengar emellan... München |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.