|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
| Om något år skulle jag vilja ha en F11, men är också sugen på en M3 E90. | |
Ekin |
Säljer aldrig bort min E30:) om man inte byter till E28 eller E24isf.. men ingen electric sound generator" åt mig heller... |
| Min nästa kärra blir en X6. När? När jag har råd! ;) | |
| bag: Vad menar du med "öh?"? | |
| Det är bra att det finns lite hopp om "ungdomarna" ändå vad gäller mekaniken :) | |
|
Merca eller Volvo |
|
|
Nästa bil blir nog en Citroën igen. Har åkt Cittra i många år och är helt inställd på att det här BMW-äventyret bara är ett litet snedsteg. Det är nåt speciellt med hydraulcittror som inga andra bilar har. Fast man ska aldrig säga aldrig, det kan ju bli en BMW igen.. |
|
|
Chris87: det handlar som många förstod om den såkallade "electronic sound generator", jag har alltså svårt att förstå att man kan vilja stödja något sådant. visst kan motorn i övrigt vara bra. personligen är jag dock emot turboskräp i allmänhet. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| 135i med DKG | |
| Nästa bil blir en Alfa 166 3.2. Har alltid åkt Alfa tidigare ända sen jag tog körkort och min 530 är min första icke-Alfa. BMW må vara bra bilar men känns lite sterila jämfört med Alfa. 3.2:an är Alfas sista "riktiga" motor med en karaktär som få andra motorer matchar. Kanske någon av BMWs M-varianter kan mäta sig med den men då rör man sig också i helt andra prisklasser. | |
|
En 997 RS om pappa själv får välja. Mer troligt en kombi av något slag. |
|
| iInga fler nyare bmw på min uppfart kan jag lova. Möjlgitvis någon äldre variant från tiden då dom var gjorda för att användas. | |
viobebe |
Då jag om 1-2 år inte behöver bil förhuvudtaget så blir det enbart hobby bil för min del då en Dodge Challenger / Plymouth Barracuda 1970-1971... |
| Blir en passat 150 tsi ecofuel dsg ( gas ). Beställs på tisdag. | |
|
Införskaffade en Audi A8 4.2 quattro häromdagen. Någon electronic sound generator behöver jag inte för jag kan göra mina egna ljud. Analogt. |
|
| I morgon blir det med stor sannolikhet en E38 | |
|
Blev ingen passat, blev en a3 med en v6 på 3.2l, DSG låda och s-lineutförande. Phatom black med pearl effect Hämtar bilen imorgon =) |
|
|
997 4s / 997Turbo + Skoda Fabia Elegance Miljöbil 86hk 834kr/mån //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Nästa bil blir en e12 518 -75 med endast en ägare :) hämtas om några veckor. | |
| Har inte lust att lägga de pengar som krävs för att hålla min e39 rullande längre och har börjat sondera marknaden av snål-dieslar. Provade en Peugeot 508 igår och blev positiv överraskad, var tystare än min 530 dubbelrutor mm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.