|
|
|
|---|---|
m5race |
Hej! Är som sagt på jakt efter en fin m5a och nu har jag funnit en som verkar vara i bra skick. Den är importerad i höstas och alla papper skall finnas ifrån bmw internationella system enligt ägaren (garanti jobb mm.) Vad tror ni om den nån som vet nått? Länk |
|
Stämmer alla papper på bilen så är ju priset inget att orda om. Du kan ju dubbelkolla hans dokument på BMW så att de stämmer och ta reda på vem som importerade den. Däck är nästan nya vilket är bra. Kolla bromsarna, många behöver byta ungefär vid detta miltal och det kostar en bra slant. ___ //Ulf |
|
m5race |
Åker troligtvis ner på fredag så jag hoppas att den är i fint skick är det nån här som har kollat på den? Den är importerad av european sportscars AB nån som känner till dom? mvh |
|
Vet inget om firman mer än att jag har sett att dom haft ett par M5:or till salu bl a den du länkar till. Varför säljer han bilen så snart efter han köpt den? Med tankte på den vinter vi har haft så är det ju först senaste tiden han har kunnat köra utan ev vinterdäck. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.