|
|
|
|---|---|
|
Hej. Någon som vet vad man kan tänkas få för ett par fälgar som rubriken anger? Dom är i gott skick och däcken är bmw original punkterings fria med hyfsat mönster kvar. | |
|
Välkommen till forumet. Det beror på vilken 18" fälg det är. Finns en hel del originalfälgar, räkna med att M-sportfälgarna är mest poppis. |
|
|
Tack grandy. Är av denna modell, Länk |
|
| Kolla blocket efter referenser Länk | |
Roffa1 |
Grandy: Hjulen i annonsen var verkligen billiga, jag sålde nyligen liknande fälgar o däck för 14.000:- visserligen i absolut nyskick. Begagnade o välskötta 18" fälgar med ca 5mm kvar på däcken bör kosta omkring 10.000:- Är det dessutom M-fälgar + 1500:- |
|
Jag sålde en uppsättning likadana fälgar i höstas med vinterdäck för 10.500:- Dom var i fint skick med nån liten lackskada och med 6-7mm odubbade vinterdäck så Roffas uppskattning stämmer bra tycker jag. Jag hade satt ut dom för 12.000:- inkl, frakt om det är 6mm kvar ellet mer. |
|
|
Just nu känns det som att det är köparens marknad, blocket är översvämmat med originalfälgar. Varje dag kommer det in nytt. T.ex. Länk Länk Btw. Sålde en uppsättning kantstötta 193M för 4', dom gick på en dag eller två. Det var billigt ;) |
|
| Dom här kanske jag kan vara intresserad av, skicka powerpost. | |
Verdi |
Jag köpte exakt likadana för 9500:- för några veckor sen. 6-7 mm kvar. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.