|
|
|
|---|---|
|
Premiärtur för i år blev det idag efter en lång vinterdvala. Hade nästan glömt bort hur jäkla bra den går :)Passade på att montera de införskaffade RS-fälgarna också. Länk | |
| Tjusig bil! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fin den blev!! =) Mvh Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Glöm inte att komma till Mantorp på vårträffen och visa upp den!!! Mvh Patrik |
|
Den bilen är riktigt snygg !! Mvh Janne |
|
| Tackar! Lite osäker på höjden fram kontra bak. Känns som det är lite väl mkt luft i hjulhusen fram. Eller så skulle den kanske behöva vara lite högre bak? De flesta äldre BMW tycker jag gör sig bäst med originalhöjd men E24 passar lite bättre med sänkning och gärna lite mer fram. Vad tycker ni? | |
| Ja, ska försöka få tid till Mantorp, vore himla trevligt! Västerås är inbokat iaf. | |
|
Tycker att stuket är helrätt som den är på bilden. Mvh Janne |
|
| Såg det inte först, men nu ser jag vad du menar. Håller nog med om en liten sänkning fram. | |
|
Fin bil utan tvekan. Jag håller med om stuket. Fram ligger E24'an lite högt. Funderar själv på att köpa in AP sänkningssats och montera fram... Varför vänta? Hur länge kommer du att leva? |
|
|
Riktigt fin bil du har, 88:an i delfingrå. Finns inge finare ;-) Jag har sänkt min och det blev riktigt bra Länk Ser fram emot att se din 6:a på mantorp. /Grym |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.