|
|
|
|---|---|
| kan man få något liknande till sin gamle BMW i mitt fall E82, har weisslicht nu som börjat glappa i ena dioden och vill ha något med mer drag i, då dessa inte ger i närheten av ljuset nyare BMWs gör. | |
|
Förstår inte varför ingen kan tillverka sånna Led lampor som BMW själva använder? Kan det vara så svårt! Måste allt vara kinaskit!? Kan inte någon europeisk tillverkare utveckla ett par LED av samma sort som BMW använder fast med passform som passar våra BMW från 2005- ? BMW CS #07491 |
|
| precis, borde ju finnas någon i tyskland där BMW moddar är ganska vanliga, skulle ju sälja som smör! | |
|
Någon som vet vilken typ av "super SMD LED" BMW använder själva? Jag tänker om man kan komma över denna typ av LED lampa och modda så den passar våra äldre BMW's och sedan börja sälja;) BMW CS #07491 |
|
|
hitta denna, borde ju finnas till min bils:s eller om dom rent ut av passar? Länk i den länken länkar dom till denna sida Länk |
|
|
De nyare BMW som använder kraftig effekt-LED har även annan typ av ljusringar som sprider och skickar ut ljuset på helt annat sätt för DRL (varselljus) dagtid, jämfört med de äldre ringarna som är enbart positionsljus. Det är en stor LED-modul med kraftig kylning, SMD-LED (små ytmonterade LED) är nåt helt annat. Tidigare hade BMW halogenlampor för de olika generationerna av ljusringar, även de med två ljusstyrkor som även är varselljus dagtid. LED-ersättarna i länken ovan och även ännu kraftigare är avsedda att ersätta de 10W halogenlampor som sitter original i t.ex E39. Det blir vitare, visst, men fortfarande endast ljusstyrka som ett positionsljus (parkeringsljus) FP |
|
|
Vet inte om detta kan vara nåt som passar era bilar, men det lyser riktigt bra i alla fall.Länk BMW CS #5206 |
|
| det där ser ju inte dumt ut alls, någon som sätt eller vet någon som har det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.