|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag var och kollade på en BMW 530 E39 -03 idag och undrar om den är värd priset samt vad ni tycker... Har lite ångest här då jag inte vet vad jag ska välja. Den såg ut exakt som denna Länk Skillnaden är att den jag såg på var manuell med grått skinn, den nya ratten (lilla runda) samt att den hade äkta 18" M5 fälgar (BILD Länk Den hade gått 17.500 mil och var svensksåld med få ägare, servad som den ska samt i väldigt fint skick, pedantskött verkligen. Enda skavanken var en liten bulaktig repa på sidoskärmen, som han hade ditec-behandlat samt något mindre skavmärke på bakkjolen. Han skulle ha 89.000 för den, kan väl få ner den till 86.000. Är detta ett okej pris för en 530 i detta skick? Det är antingen denna eller en 330 jag vill ha. Jag har varit och kollat samt provkört båda modellerna och båda är ju bra på olika sätt... Jag vill lägga MAX 90.000 på bil, frågan är om man kan hitta någon 330 i denna 530'ns skick eller ska man slå till? Hjälp! | |
|
Det är en riktigt bra bil, Jag köpte min Bmw 535ia- 00 för 45 med riktigt bra servicbok och nya sommardäck o vinterdäck En hel del var bytt på den oxå. Men enligt mig så är det nog lite högt i pris, men jag håller inte så mycket koll på bilpriser nuförtiden |
|
|
Länk Backup till bilden. Behöver mer hjälp grabbar, vad tror ni? |
|
| Tyckt det va lite smaskit pris ja å. 65-70 ska du nog max ge. Den bulan kostar å fixa till den å. Pruta på du är mitt råd. | |
|
Har du tänkt att den som säljer bilen är på samma forum ? |
|
| oopps.. | |
| Man måste väl få berätta info om bilen om man vill få bra köpråd? | |
|
haru rätt i. Så ja säger va ja tycker. Int sett bilen själv å känner int ägarn. Om du gillar bilen å du tyck den ä i toppskick så slå te då. Vet int hu djup repan är men är den in till grunden är in till rena plåten så har du snart rost där om den int lagas. Fast om det är repa och skav märken som int är lagade så kallar int ja det pedantskött precis. Är man pedant så ser man till att sånt lagas direkt. Viktigast när man köper bil är ju att int vara för godtrogen. Fråga å testa allt innan du bestämmer dej. 86 tösen är mycket pengar å kasta på en begagnad bil och då det sista ja skulle vilja då är ju att int att få nå otrevliga dyra överaskningar efteråt. |
|
|
Lite dyrt kanske, har du kollat efter rost på bakluckan, B-stolparna (framdörrens), samt nederkant bakdörr emot B-stolpe. Vanliga ställen som det börjar på... //Lasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.