|
|
|
|---|---|
|
Hej, var ute idag och böt däck Men när jag höll på och byta så kollade jag under bilen för att se om allt såg okej ut och då såg man något man inte vill se, Ser ut som att det läcker olja från under motorn/växellådan. Men sen har jag märkt att vattnet i kylaren försvinner oxå, fyller på och sen efter att man har kört bilen lite så är det förlite vatten i kylaren Någon som vet vart det läcker ifrån?, tankar upp några bilder [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk | |
|
lyft upp bilen å undersök. har du ont i en tand skickar du bild till tandläkaren då. packbox till låda å motor olja från ventilkåpan styrservo olja . det finns massor med ställen som kan läcka. mvh mika schnellfahrer jaegerwagen the force is with mee |
|
|
Ont i en tand? Aja, får ta o köra o kolla då |
|
|
Fan, länkarna verkar ju direkt fungera Dessa länkar funkar nog Länk Länk Länk Länk |
|
|
oljan ser ut att komma mellan motor å låda kan va pack boxarna antingen lådan eller motorn.kan va trågpackningen .ventilkåpspackningen..det är svårt att gissa. tvätta av sörjan upp på en lyft kör motorn å kolla varifrån det läcker. lycka till. mika schnellfahrer jaegerwagen the force is with mee |
|
|
Oljan kan lika gärna komma från toppen, olja rinner som sagt neråt lite svårt att avgöra från de korten. Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.