|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja kärran men är osäker på vad man ska annonsera ut den för. Alltid jobbigt att skriva utrustningslista, men jag tror jag fått med allt här. ? Info: - Mätarställning: Ca 6500 mil - Trafik första gången: 2009-08-31 Safirsvart metallic Svensksåld Vinterhjul – friktion Svart innertak antracit Armstöd fram Bromskraftsåtervinning Dimljus Elspeglar Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Förvaringspaket Barnstolsfästen ISOFIX fram med avstängningsbar airbag Klimatautomatik ACC Regnsensor Klädsel i Svart Sensatec Flashpoint Sportstolar M-Sportpaket Advantagepaket M-Sport läderratt med multifunktioner M-Sportchassi M-Aerodynamikpaket Tonade bakrutor och bakruta Xenonljus CD Stereo med AUX Elhissar LM fälgar M-sport Dubbeleker 207 M Interiörlist Aluminium Glaciär Silver Fint skick, inga skador. | |
|
Datumet vart fel i ovan, ska vara 2008-05-28. Bild här: Länk Funderar på att lägga ut den för 199k? |
|
|
Du kan lägga ut den för 299', men om du vill ha respons måste du ligga i närheten av dom andra liknande bilarna, helst lägre. Mvh Marin |
|
|
Tack, men det hade jag nog redan räknat ut... ;) På Blocket ligger 120d ute för mellan 149,9 och 249 tkr beroende på mil, utrustning, svensksåld/import och privat/bilförs. Så spannet är rätt stort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.