|
|
|
|---|---|
|
Bilen som jag ska byta mot: Länk Vad tycker ni om bilen? hur mycket ska man betala imellan? Min bil: Bmw 330 e46 årsmodell:2005 mil: 12200 all världens utrustning förutom taklucka AlanO | |
|
Tycker den är tokdyr, men om du får bra inbytespris ändras förutsättnigarna. Z4an ska inte kosta mer än 150-160k. |
|
|
Kolla upp bilen noggrant eftersom det ser ut att rör sig om en nyimporterad bil som säljs av en firma i Örebro. Dessutom saknar Z4 sportstolar, det tror jag personligen gör den ganska svårsåld i framtiden. Om det är någon bil som man vill sitta still i så är det väl en Z4? Mvh/ Niclas |
|
| Handlare som har så mycket särskrivningar och stavfel överallt känns väldigt oseriösa. Orkar de inte göra ordentliga annonser, hur är då bilarna? | |
|
jag måste säga att till skillnad från andra importbilar så är den här mycket fräsch. Killarna verkar vara ärliga, men köper man en importerat bil i örebro så är det lite som att köpa grisen i säcken. men man får väl prova sig fram helt enkelt. finns det några spec. grejer som man ska kolla lite extra noga på? AlanO |
|
|
Tror det låg en annan bilfirma där förut med annat namn, kommer dock inte ihåg vad. (tror inte det var så mycket positivt om den) Info taget från www.121.nu Birgersson Bil AB Bildat: 2011-02-07 Status Juridisk enhet: Registrerat Bolagsform: Aktiebolag Registrerat: 2011-03-03 Styrelse Birgersson Berg, Lars Erik Gillis (22 år) - 1989-02-23 ÖREBRO Styrelseledamot - Aktiv i 1 bolag Feldt, Sebastian Gabriel Tommy (29 år) - 1982-01-14 GARPHYTTAN Styrelsesuppleant - Aktiv i 2 bolag |
|
|
hej gott folk! Nu är Z4 min, 35000 kr imellan fick jag lägga. Vad tycker ni om den affären? Bilen i övrigt är i kanonskick, jag är jätte nöjd med bilen AlanO |
|
|
Länken till Z4:an finns inte kvar längre och utan att veta låter inte 35.000 mycket att bråka om. Grattis till nya bilen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.