|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Vad kostar en orginal-stereo till en E39, ska vara stereon med lite större display (ej navi) Är en ny jag tänker på, orkar inte med döda pixlar! Tacksam för tips :D |
| Jag skulle tippa på ca 7000. | |
| Off topic men. Länk . Den verkar ganska grym för det priset 5995kr | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Den i länken var ju inte alls dum :) Laga pixlar är väl ingen ide på orginalen va? Displayen är idag oläslig.. |
| jag tror det skulle kosta dig mer att lämna in och reparera din än att köpa en begagnad, osäker med det är vad jag tror :) | |
| priset att renovera/laga pixlarna skulle kosta dig ca2500kr, finns beg radio enheter felfria för ca 500-1500kr. såg tex en på powerbörsen för några veckor sen, priset på den var 500 :) | |
|
Skulle själv laga mina döda pixlar men misslyckades så displayen visade bara 3 prickar, sökte runt på skrotar och hittade en för 375kr, han visste inte skicket för den låg bara på hyllan men jag chansade och den funkade som ny, inte en enda pixel borta! Men så får man ha tur ibland ;) Sök på skroten! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.